Cumu distingue se u tela di fibra di vetru hè ricopertu di gomma di silicone?

https://www.flex-airduct.com/flexible-silicone-cloth-air-duct-product/

U tela di fibra di vetru hè morbidu dopu esse rivestitu cù gomma di silicone.

U principale prestazione è e caratteristiche di a tela di fibra di vetru di gomma di silicone:

(1) Adupratu per a bassa temperatura -70 ° C à alta temperatura 280 ° C, un bonu rendimentu d'insulazione termale.

(2) Hè resistente à l'ozonu, à l'ossigenu, à a luce è à l'invecchiamentu di u clima, è hà una excelente resistenza à u clima in l'usu esternu, cù una vita di serviziu di finu à 10 anni.

(3) High performance d'insulation, constant dielectric 3-3.2, voltage breakdown 20-50KV / MM.

(4) Bona resistenza à a corrosione chimica;resistente à l'oliu, impermeable [pò esse lavatu].

(5) Alta forza;sia duru è duru, pò esse tagliatu è processatu.

U scopu principale:

a.Isulamentu elettricu: A tela di silicone hà un altu livellu d'insulazione elettrica, pò sustene carichi d'alta tensione, è pò esse fatta in tela insulating, casing è altri prudutti.

b.Articuli di espansione di tessili: A tela di silicone pò esse usata cum'è un dispositivu di cunnessione flessibile per i pipelines.Pò risolve i danni à i pipelines causati da espansione termica è cuntrazione.A tela di silicone hà una resistenza à alta temperatura, resistenza à a corrosione, prestazioni anti-invecchiamento, bona elasticità è flessibilità, pò esse largamente usata in petroliu, chimica, cimentu, energia è altri campi.

c.Aspettu anticorrosione: U tela di fibra di vetru rivestita di gomma di silicone pò esse usata cum'è strati anti-corrosione interni è esterni di tubi è dipositi.Havi un eccellente rendimentu anticorrosione è alta resistenza, è hè un materiale anti-corrosione ideale.

d.Altri campi: i materiali strutturali di membrana di fibra di vetru rivestiti di gomma di silicone ponu esse aduprati in materiali di sigillatura di custruzzione, cinture trasportatori anti-corrosione à alta temperatura, materiali di imballaggio è altri campi.

e.Conduttu d'aria in tela di silicone flessibile, cum'è ciò chì produce Daco -https://www.flex-airduct.com/flexible-silicone-cloth-air-duct-product/ .

Culore: grisgiu argentu, grisgiu, rossu, neru, biancu, trasparente, aranciu, etc. Tipu di rivestimentu: unilaterale o doppia.


Postu tempu: Apr-20-2023