Chì duverebbe esse attentu à l'acquistu di un duttu d'aria flessibile?

Condutti d'aria in maglia flessibile rivestitu di PVC (7)

Chì duverebbe esse attentu à l'acquistu di un duttu d'aria flessibile?

I dutti di l'aria flessibili sò generalmente usati per a ventilazione è a rimozione di polvera di l'equipaggiu industriali o di i fanali di cunnessione per a ventilazione è l'exhaust.i dutti d'aria flessibili implicanu una larga gamma di cunniscenze.Chì duverebbe esse attentu à l'ordine di cundutti d'aria flessibili adattati?

1. Quandu compra un duct di l'aire flexible, a prima cosa da sapè hè a dimensione di u duct aria flexible.A dimensione di u duct di l'aria flexible pò esse usata per restringe alcune scelte di ducts aria flexible.Per esempiu, certi grandi dimensioni pò esse pruduciutu solu cù uni pochi tipi di pipi, cum'è pipi sopra 500mm.ducts aria flexible pò esse pruduciutu solu cù ducts aria flexible telescopic PVC è 400 ℃ ducts aria telescopic tela-resistenti.Certi clienti ùn sanu micca cumu sceglie a taglia.Quandu compra a dimensione, avete solu sapè: U diametru esterno di l'interfaccia induve u duct di l'aria flexible hè cunnessu hè u diametru internu di u duct aria flexible.Se sapete questu, pudete sceglie u duttu di l'aria flexible adattatu currettamente.

2. Dopu avè clarificatu a dimensione di u duct aria flexible, hè necessariu cunnosce a temperatura di u duct aria flexible.U ductu di l'aria flexible generale hè utilizatu per ventilà è scaccià l'aria calda, è un duct d'aria flexible resistente à u calore deve esse usatu.Pò esse sceltu secondu e esigenze di temperatura di u pipeline.Sceglite diversi canali d'aria per diverse temperature di travagliu.A più alta a resistenza di a temperatura, u duct aria flexible sceltu hè più caru.Dunque, scegliendu u ductu di l'aria flessibile ghjustu pò risparmià i costi.

3. Certi cundutti di l'aria flexible d'alta temperatura speciale anu ancu esigenze di pressione, per esempiu: dutti di l'aria di pressione positiva per a ventilazione o cundutti di l'aria di pressione negativa per l'aria di scarico.Ordine diversi canali d'aria flessibili secondu e diverse pressioni.

4.Se ùn ci hè micca un conductu d'aria flexible senza temperatura è senza esigenze di pressione, i dutti di l'aria applicabili ponu esse selezziunati secondu i tipi di usu cumuni in l'industria o secondu e preferenze di i clienti.


Tempu di Postu: Oct-07-2022